Hey we hebben wifi!

14 september 2015 - Minca, Colombia

En we weten nog even niet wanneer we dit wel weer gaan hebben, dus ff snel een berichtje :)
Vanuit Cartagena een minibusje geregeld dat ons naar Santa Marta bracht. Maar omdat dit verder niet een heel boeiend plaatsje is zijn we daarna meteen (na een klein half uur) op een collectivo (een machine met 3+ wielen) gestapt en naar Minca gereden. Dit was een heerlijk hobbelig ritje met een gemiddeld stijgingspercentage van 20%, terwijl de prijs tijdens de rit juist met 20% daalde.
Het hostel 1e keus had geen plek meer, dus belandden we uiteindelijk in een ranzig hutje waar de plaatselijke straatkat zijn behoefte in had gedaan (kwamen we pas later achter, het wordt heel plotseling donker zo nabij de evenaar). Anyway, de eigenaar was wel relaxed (misschien té?) en maakte het schoon.
Toch de volgende dag verkast naar een ander plekje (waar we een tent konden opzetten!) wat verder van het slaperige stadje, dit bleek een goede keus (zie foto's ).

Vandaag een stuk gewandeld en middenin de jungle een plons gemaakt in een riviertje. Heerlijk!

Morgen vertrekken we naar een plekje waarvoor je flink moet inzoomen op googelemaps, genaamd Palomino. Dit is een nogal afgelegen plaatsje aan de caribische kust, dus tot over een paar dagen! ;)

1. Eveline:
    15 september 2015
    Ooo, klinkt geweldig die jungle! Enjoy :)
  2. Bart:
    15 september 2015
    Klinkt allemaal geweldig! Sommige dingen roepen nog wat vragen op, maar die bewaren we voor jullie thuiskomst ;)
  3. Gitta:
    15 september 2015
    Wij staan ook op een wifiloos kampement maar ik denk dat jullie temperatuur beter is. Zitten nu in een kroeg met warme appelbollen te ontdooien. Het klinkt allemaal paradijselijk. Hangmattengevoel
    Hangmattengevoel en Nederland hreeeeel ver weg
    Mmmmmmm
  4. Clari:
    16 september 2015
    Leuke foto's mooi groen. Koekjes zien er lekker iuit. Geef mij ook maar zo'n omgeving.Hier regent het maar ja is goed voor de plantjes.
    Tot de volgende wifi mogelijkheid.
    Jullie zien er heerlijk ontspannen uit.
  5. Clari:
    16 september 2015
    Oja aai voor de poezen tja als je moet dan moet je
  6. Pien Bos:
    18 september 2015
    Klinkt gewelidig Roline.
    Saddle up the palomino :-)!